söndag 10 augusti 2008

Inte besatt


Om någon nu tror det så är jag faktiskt inte alls besatt av Jeff Monson. Fast jag har fått en helt genial idé.

Alltså. Imorse berättade en polare på msn att han är skitbakis än... så jag friade till honom. Givetvis helt utan baktankar. Jag menar, det är ju en SLUMP att Jeffan jobbat som familjeterapeut tidigare. Och en ytterligare slump är väl att jag och polaren kommer att få en liten "kris" ganska snart efter att löftena är utväxlade och ringar bytt fingrar mm.

Sen kommer Jeff att minnas den där trevliga fina tjejen som låg där och var så rädd för höjder - på ett så urkvinnligt vis- så när jag med tårar i ögonen ber honom om hjälp med att lösa mitt äktenskap. Så kommer han att gå med på att hjälpa mig.

Och då har man ju typ halva inne. Eller hur?

Jag kan inte se en enda nackdel i planen. Kan ni??? (Och min kompis är snygg och läcker så det är ju inte som att jag skulle få LIDA heller om nu någon tänker på det).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mera Monson, mera Monson, mera, mera, mera Monson! ^^

Anonym sa...

Tja, han är ju iaf tatuerad ;)