lördag 30 augusti 2008

Hushållsnära tjänster...

... är ju något som brukar diskuteras hit och dit. Själv känner jag ibland att det skulle vara hur skönt som helst om någon kom och hjälpte mig hemma med städningen ibland. Sen vill man kanske slippa betala och slippa skattefuska och slippa allt krångel, bara nån sjystans typ som dyker upp då och då och ställer allt tillrätta utan krav på motprestation liksom.

Tydligen så har jag dock hela tiden haft lösningen framför ögonen på mig. Kolla här bara!
Lilla kissemissan vill så gärna hjälpa mig och städa... så då får man väl se till att hon får lite bättre verktyg för det nästa gång.

Har ont i skallen idag och är trött i hela kroppen. Jobba måndg till fredag är inte bara svennigt det är rätt jobbigt också. Visst är det mest rutiner som ska putsas till och fås igång men jag kommer inte ifrån att det inte riktigt känns optimalt att vara ledig när de flesta andra också är lediga.

Men om ytterligare en vecka så tror jag sömnen fungerar som den ska och att jag därmed blivit ännu piggare. Ny teknik kommer att införas på jobbet från måndag- och det ska bli jättecoolt att få vara med och testa det!

2 kommentarer:

kreti och pleti sa...

Om du ställer disken på golvet så slipper du katthår på spisen.

Men då förstår jag varför mina spärrvakter har semester nästa vecka.

mise sa...

Haha men allvarligt, access är ju skitabra. Nu är det dock bara säsongskorten som ska testas.

Och du, jag sa på skoj till en herrbekant en gång att jag ju slipper diska när jag har katt. Roligt nog så klarade han inte av att inse att det var ett skämt utan blev jätteäcklad haha stackare..

Men man kan säga så här, man slipper ju den där grovdiskningen om man har katt liksom....

Har du flera spärrvakten du??? ;-)