lördag 9 augusti 2008

Inoljade bröst och palmbladsviftande


Jag ska nog ändå ställa upp i programmet om höjdrädsla. På villkoret att de låter Jeffan här vara med.

Han är starkare än vad jag är- så det kommer att se trovärdigt ut när han håller ett palmblad i handen och låter det sväva ovanför min svettiga och rädda panna. Och som ni ser så finns här verkligen en bringa att olja in!

Han är dessutom ganska glamourös så han matchar ganska bra min egna personliga stil. Om jag får säga det själv alltså.

Jag kan även tänka mig att låta Jeff följa med mig på jobbet och låta honom sköta markservicen. En gång i halvtimmen skulle man kunna släppa ut honom i biljetthallen och låta honom ge förvirrade förortsungar råd och rön om hur man sköter sin kropp och punchjabbar för bästa resultat. Och möjligen att han skulle kunna leda till en ökad betalningsmoral också- om än ganska lokalt.

Egentligen borde varje kvinna få ha en liten Jeff med sig. För Jeff är ju inte bara stor och stark och snygg och stor och stark och tatuerad- han är utbildad till psykolog också.

Vet ni inte vem Jeffan är?? Man kan lära sig en massa om honom här:
Jeff Monson som fredsängel

Jag tror han är min nya förebild.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill att vi har som förslag till SL att vi klonar Jeff i ca 10 000 kopior för att sedan ställa dom vid grindarna istället för att ha kycklingarna där.