torsdag 7 augusti 2008

Livet är jävligt orättvist

Min sommarsambo har en kamrat som mailade honom och frågade om han ville vara statist i en av svt:s serier. Han skulle blotta sin muskulösa överkropp, massera in den med olja och lättsamt och smått erotiskt (antar jag- hur kan det bli annat med väl inoljat bröst?) och vifta med ett palmblad över en kvinna.

Jag får ett mail från en journalist på svt som vill att jag ska delta i ett program om höjdrädsla. Den rädsla de tror sig vet att jag känner gör att de verkligen verkligen vill komma i kontakt med mig.

Han får möjligheten att framstå som en slags sexgud... jag får möjligheten att framstå som ett fobiskt fån inför svenska folket.

Jag tycker det är grymt orättvist!!!

Fast.. man kanske skulle tacka ja - på villkoret att de fixar fram en snygg, väl inoljad karl som svalkar mig med palmblad medan jag svimmar?

6 kommentarer:

kreti och pleti sa...

Du får ta med dig en egen palmbladsviftare, vilken du vill, MEN du får bara välja bland spärrvakterna.

mise sa...

Då kan det lika gärna vara. För jag antar att varken du eller lucknuckan ställer upp ;-)

kreti och pleti sa...

Skulle det inte vara en "snygg, väl inoljad karl"?

mise sa...

Handen på hjärtat, finns det NÅGON manlig spx som man vill se väl inoljad- och tillika en snygg sådan?

kreti och pleti sa...

Haha! Om du inte väljer själv så gör svt det åt dig.
Jag vet en jag skulle kunna tänka mig...

mise sa...

kreti och pleti verkar vara en snuskhummer på min ära!!!