lördag 11 augusti 2007

Horoskopmannen del två

Och så var han då tillbaka. Mannen som absolut var tvungen att veta mitt stjärntecken.

Den här gången svamlade han en massa och undrade tex vilket stjärntecken jag vill att min karl ska vara född i, han undrar om jag röker, vilken bok jag läser och tja.. det hela slutar storartat med att han stammar fram ett tafatt "varför känner jag mig alltid så dum när jag pratar med dig?".

KAN det kanske bero på att jag själv inte är speciellt intresserad av en dialog med honom och att det då märks extra tydligt hur dum han faktiskt är?

Fast den här snubben och jag har hamnat i något slags utnötningskrig där han gör allt för att söka kontakt och jag gör allt för att undvika kontakt. Frågan är vem av oss som är mest uthållig och där kan jag redan nu varna alla för att satsa för stora summor på den här killen.

Nu kommer jag att slippa honom i några veckor i varje fall, fy fan vad skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

stackars karl! han har då mött sin överkvinna. kommer där och tror att han kan nöta ut dig...

Anonym sa...

en lax på dig!